poniedziałek, 21 lipca 2014

Z kim? O czym? - odc. 2

Witam w naszym kolejnym odcinku "Z kim? O czym?".
Moim gościem dziś będzie były Minister Kultury i Oświaty Thatcher. Porozmawiam dziś z nim o jego dymisji, plotkach o ambasadzie, reakcji na nowe kluby i o panu Korwin-Mikke.


Dlaczego podał Pan się do dymisji?
Powodem było odrzucenie moich pomysłów dotyczących oświaty i kultury, nie tyle może moich kolegów z partii, co koalicjantów. Dla dobra rządu i koalicji odszedłem ze stanowiska.

 Które pańskie pomysły były niezgodne z planami rządu i dlaczego?
Nie z planami rządu, tylko z lewicowym światopoglądem Wicepremiera Patrixa. Było to wycofanie finansowania teatrów, które dopuściły się obrazy uczuć religijnych większości Polaków, organizując czytanie "sztuki" Golgota Picnic, wycofanie ideologii gender ze szkół i przedszkoli i powrót do ośmioklasowej podstawówki i czteroletniego liceum. Tak to jest, jak konserwatyści chcą się układać z lewicą.

Czy cieszyła Pana praca w Ministerstwie Oświaty i Kultury?
Trudno stwierdzić, ponieważ to stanowisko piastowałem zbyt krótko. Niemniej jednak miałem plany i pomysły, by uzdrowić i tę część naszego życia społecznego.

Jak Pan obecnie się czuje po dymisji?
Nie po raz pierwszy tracę jakieś stanowisko, nie ma więc powodu do tragedii

 Doszły mnie słuchy, że jest Pan pierwszym Ambasadorem Republiki Zapytaj. Cy to jest prawda i w którym państwie?
To prawda, dzisiaj objąłem ambasadę w Królestwie Surmeńskim

Czy Partia Sprawiedliwych szykuje jeszcze jakieś zmiany na Zapytaj?
O to proszę pytać premiera i prezesa, ja jestem szeregowym członkiem. Na pewno Pan Premier szykuje jakieś ustawy dot.: finansów

Jaka była Pana reakcja na zmianę wyglądów klubów? Ja się przyznam, że mnie ta zmiana zszokowała. 
Niewielka to cena za spokój na posiedzeniach. Mógłby być lepszy.

Jak Pan komentuje potyczkę europosła Korwin-Mikkego z europosłem Bonim?
No cóż, pan Korwin-Mikke jest bardzo słowny, nota bene jest to zachowanie niegodne człowieka piastującego taką funkcję.

Dziękuję, to był pan Thatcher. A ja już teraz zapraszam na kolejne wydania oraz na program "Moim okiem".
pawel077

21.07.2014

0 komentarze:

Prześlij komentarz