środa, 30 lipca 2014

Rząd zostaje!!


Dzisiaj rano prezes PS Prezydencio wydał oświadczenie że punkt w programie wyborczym o wolności decyzji zostanie zmieniony na to że PS sprzeciwia się eutanazji a aborcje dopuszcza wtedy gdy ciąża zagraża życiu matki lub dziecka :

"Przemyślałem sprawę naszego punktu w programie i doszedłem do wniosku że sam siebie oszukuje. Ja też nie popieram eutanazji a aborcję jedynie w skrajnych przypadkach. Zmienię to w programie"

Marszałek przeprosił wszystkich za sprzeczności i urazy z jego strony, gdyż "nie jest sobą " i zapowiedział urlop podczas którego namyśli się czy nie odejść na emeryturę. 

W godzinach wieczornych poseł Thatcher oświadczył 
"Po konsultacjach z władzami partii i po spełnieniu mojej prośby oznajmiam, że zostaję w Partii Sprawiedliwych. Postulat był konieczny w celu obrony ludzkiego życia i godności i nie mogłem postąpić inaczej. Nie ma potrzeby dymisji ani rozpisywania nowych wyborów. Rząd może spać spokojnie."

Koalicja rządowa PS-AWZ-LD nadal ma większość sejmową i premier kuna2009 nadal będzie sprawował swój urząd i wydał komunikat
"Bardzo cieszę się z powrotu posła Thatcher'a. Rząd po raz kolejny pokazał, że mimo pewnych trudności potrafi się zorganizować. Chcę poinformować, że rząd powraca (ba, działał nawet po ogłoszeniu odejścia przez posła Thatcher'a, czego dowodem może być być konferencja Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji) do swoich działań."
30.07.2014


0 komentarze:

Prześlij komentarz