niedziela, 16 marca 2014

Wywiad z prezydentem politykierem




Dzisiejszym gościem w programie "Poważna Rozmowa" jest prezydent SZ - politykier.



Reporter: Mija miesiąc, odkąd objąłeś urząd prezydenta SZ. Czy zamierzasz podjąć jeszcze jakieś działania, by polepszyć obecną sytuację?
Prezydent:  Według mnie obecna sytuacja jest dobra i nie wymaga zmiany

R: Co najbardziej przeszkadza ci w SZ i dlaczego?
P: Najbardziej mi przeszkadza brak czatu, ponieważ to wydłuża trwanie posiedzeń

R: Co sądzisz o nowej konstytucji, którą zaproponowała Partia Sprawiedliwych?
P: Uważam, że nowa konstytucja jest dobra - podoba mi się ona

R: Czy zamierzasz ubiegać się o reelekcję? Dlaczego tak/dlaczego nie?
P: Tak, zamierzam się ubiegać,ponieważ uważam, że jest jeszcze wiele rzeczy do poprawy

R: Co zmieniłbyś w SZ, aby nie mówiono o nas "dzieci z piaskownicy"?
P: Trudno powiedzieć.Mi się wydaje, że żadne zmiany nic nie dadzą, że i tak, jakbyśmy coś zmienili, to i tak pewnie będziemy nazywani "dzieci z piaskownicy" . Ja tam się po prostu hejterami nie przejmuje i wykonuje swoje obowiązki.


prowadził: Gajusz

0 komentarze:

Prześlij komentarz