poniedziałek, 24 marca 2014

Wywiad z prezesem ugrupowania "PRAWICA stowarzyszenie" - profesorkiem.


Naszym dzisiejszym gościem będzie Profesor Ekologia - były członek Partii Sprawiedliwych, obecnie prezes PRAWICA stowarzyszenie.

Reporter: Dlaczego postanowiłeś wrócić do Sejmu Zapytaj?
Profesor Ekologia: wrócić nie wróciłem ,bo byłem w nim cały czas tylko niewiele się udzielałem. nauka i te sprawy. trudno pogodzić te dwie rzeczy . teraz mam mniej nauki więc pomyślałem że warto bardziej się zaangażować i założyć nowe stowarzyszenie

R: Dlaczego odszedłem z Partii Sprawiedliwych?
PE: za dużo się dzieje w SZ a ja mam mało czasu. nie biorę udziału we wszystkich głosowaniach i wyborach więc zmniejszam nadzieje tej partii na dobry wynik. postanowiłem pomęczyć się trochę własnym ugrupowaniem. zobaczymy co z tego wyjdzie

Logo nowego ugrupowania
PRAWICA stowarzyszenie
R: Na razie PRAWICA jest tylko stowarzyszeniem, czy będziesz chciał przemienić ją kiedyś w partię?
PE: nie. PRAWICA stowarzyszenie jest i zawsze będzie stowarzyszeniem! nie pchamy się do władzy. będziemy jedynie wspierać któreś ugrupowanie, ale jeszcze nie wiem które. zapewne będzie do ps ale to nie jest ostateczna decyzja. co do startowania na różne stanowiska - też nie będziemy wystawiać kandydatów. ani na marszałka ani na prezydenta. jesteśmy by wspierać.




R: Jak to jest znów stanąć na czele stowarzyszenia? Może nie wszyscy pamiętają, ale to ty byłeś tak naprawdę założycielem Partii Sprawiedliwych. Później jednak pozwoliłeś mi utworzyć partię o tej samej nazwie.
PE: no i PRAWICA stowarzyszenie będzie działać na tych samych zasadach co PS pod moim dowództwem. mamy wspierać a nie pchać się do władzy. jak to jest znów stać się prezesem? raczej normalnie, nic się nie zmieniło.
Logo PS za czasów, gdy jej prezesem był Profesorek

R: Co zmieniłbyś w SZ, aby obecna sytuacja się poprawiła?
PE: przede wszystkim otworzyłbym się na nowych użytkowników i zamiast zniechęcać ich kłótniami to zachęcałbym ich do dołączenia. nowi mogą mieć pewne przywileje ale też do czasu. obowiązkowy jest system nagród i kar. przydałyby się również ciekawe osiągnięcia np. osiągnięcie"wytrwały  poseł" otrzymuje ten kto przez rok jest już posłem w SZ i może z tej okazji startować np. na stanowisko marszałka.

R: Czy, a jeśli tak to kiedy, będziesz częściej udzielał się w naszym klubie?
PE: na wakacjach :D przez te 3 miesiące będę się logował żeby sprawdzić sytuację co i jak, postaram się być też w niedziele na sondażach które przeprowadzasz żeby wesprzeć moją PRAWICĘ.

R: Dziękuję za wywiad i życzę powodzenia w dowodzeniu nowym ugrupowaniem.
PE: thx :P

prowadził: Gajusz

0 komentarze:

Prześlij komentarz