sobota, 21 lutego 2015

NA ŻYWO: Wybory prezydenckie




RELACJA NA ŻYWO
Trwają wybory prezydencki. Komisja Wyborcza Zapytaj czuwa cały czas nad ich przebiegiem. Najbardziej wyczekiwaną wiadomością oprócz wyników jest także frekwencja Koniec głosowania jest zaplanowany na godzinę 20:00. A kilka minut po godzinie 20 odbędzie się konferencja prasowa prezesa KWZ - Prezydencia, który poda (miejmy nadzieję) oficjalne wyniki wyborów prezydenckich. Zapraszamy na relację na żywo


   
    8:00
Rozpoczęły się wybory prezydencki. Będziemy relacjonować dla Państwa przebieg wyborów

8:04
Zagłosował obecny i odchodzący Prezydent Republiki Zapytaj-Gajusz wraz z Pierwszą Damą Beatrycze

9:14
Pytanie wyborcze zostało skomentowane wbrew prawu

10:26
Zagłosował Marszałek Sejmu RZ i prezes Partii Sprawiedliwych -Prezydencio oraz Premier-kuna2009

11:08
Konferencja KWZ o 12:00

12:00
Prezes KWZ na konferencji prasowej podał że oddano 45 głosów,nie wpłynęło żadnych wniosków i wybory przebiegają spokojnie.

13:34
Frekwencja zapowiada się bardzo wysoka

15:05
Konferencja KWZ o 16:00

16:00
Prezes KWZ na konferencji prasowej podał że oddano 87 głosów, nie wpłynęło żadnych wniosków i wybory przebiegają spokojnie

16:15
Awantura w Sejmie między dwoma głównymi kandydatami w Sejmie

17:08
Pytanie zostało skomentowane

17:32
Pytanie ponownie zostało skomentowane

17:50
Trwają wybory a w Pałacu Prezydenckim został zaprzysiężony nowy rząd premiera kuny2009
Więcej

18:26
Skończyło się I posiedzenie Sejmu X kadencji. Premier wygłosił expoze

19:00
Została godzina do zakończenia wyborów

19:57
ZOSTAŁY 3 MINUTY

20:00
KONIEC WYBORÓW
SONDAŻOWE WYNIKI



 20:03

PROTOKÓŁ KOMISJI WYBORCZEJ ZAPYTAJ Z WYBORÓW PREZYDENCKICH REPUBLIKI ZAPYTAJ DNIA 21 LUTEGO 2015 ROKU.
Razem głosów: 117
Ważnych głosów: 77
Nie ważnych glosów: 28+12
1. Thatcher-36 głosów- 46,75%
2. Marcin184-28 głosów-36,36%
3. pawel077-6 głosów-7,79%
4. Mr.Boorak-5 głosów-6,49%
5. Miss Wampirka-2 głosów-2,60%

Głosy nie ważne

Marcin184-6 głosów
FreeMenn-króki staż
>>M'a'l<<-krótki staż
xMakomanx-krótki staż
#WARS-krótki staż
Ewelina18094555-krótki staż
czlapp-krótki staż

Miss Wampirka-2 głos
Speechless-krótki staż
twk-krótki staż

Thatcher-3 głosy
^^ Mrs. Lab ^^-krótki staż
minecraftowyRoblox123-krótki staż
Margaret T.

Mr.Boorak-1 głos
lukierjestmniam-zakaz

Wybory przebiegały spokojnie, jedynie zostały skomentowane trzy razy i wpłynął do mnie osobiście informacja o tym że zostanie złożony protest wyborczy o złamaniu ciszy wyborczej i zgodnie z ustawą
Nr.30/07/2014 o  PROTESTACH WYBORCZYCH punktem 2. Protest należy złożyć w ciągu trzech dni od zakończenia wyborów. Wybory nie wymagały przedłużenia.

Komisja Wyborcza stwierdza że żaden z kandydatów nie uzyskał wymaganej większośći głosów i za tydzień zgodnie z art. 9 Konstytycji Republiki Zapytaj dnia 28.02.2015 odbędzie się II tura pomiędzy kandydatem Thatcherem a kandydatem Marcinem184 

Podpisano
Prezes Komisji Wyborcza "Zapytaj ": Prezydencio
W-ce prezes Komisji Wyborcza "Zapytaj": Englishman388

20:46
Przemowa zwycięzcy I tury-Thatchera
Szanowni Państwo!
Jak widać, nie należy ufać sondażom. Odniosłem ogromne zwycięstwo! Zawdzięczam to tytanicznej pracy mojego sztabu z ustępującym prezydentem na czele. Patrząc na wybory, poparł mnie elektorat konserwatywno-liberalny, pokazaliśmy, że prawica na Zapytaj jest silna! Niewiele zabrakło, by wszystko rozstrzygnęło się w II turze. 
29 maja 2012 roku, kiedy zostawałem premierem, czułem, że to najlepszy dzień pod względem politycznym w moim życiu. W sierpniu, gdy ustępowałem, nie zdawałem sobie sprawy, że jeszcze kiedykolwiek sięgnę po jedno z najważniejszych stanowisk. W 2013 roku w wyborach prezydenckich przegrałem w II turze z obecnym Marszałkiem Sejmu. Teraz wygram, wygra prawica! W polskiej polityce niektórzy obiecywali drugą Irlandię, Budapeszt w Warszawie- a ja wam gwarantuję drugi Teksas! Dziękuję!

21:03
Gratulacje złożył były prezydent RZ , Marszałek Sejmu: Prezydencio
Jako były prezydent RZ serdecznie gratuluję wszystkim kandydatom uzyskania wyniku 
I oczekuje z niecierpliwością wyniku za tydzień I myślę że Pan Thatcher i Pan Marcin184 odbędą debatę. 

21:11
Przemowa Marcina184:
Szanowni państwo ! 
Chciałbym gorąco podziękować wszystkim którzy oddali na mnie głos ! Bez waszego wsparcia i sympatii ten projekt który rozpocząłem a który nosi imię ZMIANA nie miał by szans ! Okazaliście mi wiele sympatii i przychylności w czasie kampanii poznałem tez wielu nowych wspaniałych użytkowników ! Chciałem powiedzieć że to nie ja odniosłem sukces,to nie jest moje ogromne zwycięstwo, bo to jest wasze zwycięstwo ! bez was ten portal ta republika nic nie miało by sensu ! dzisiaj z tym wynikiem 36% waszego poparcia idę do II tury wzmocniony ! idę pełen nadziei i nowej siły ! i obiecuje to moim wyborcą i wszystkim użytkownika idę po zwycięstwo , idziemy po zwycięstwo !Bo jestem zainteresowany pracą dla was i z wami ze wszystkimi by poprawiać republikę i działać la naszej społeczności ! Nie jestem w tym organizmie od lat jestem nowy i obiecuje nowa jakość ! Inni juz rządzili ! Dziękuję wam wszystkim Kochani! Zwyciężymy ! Nie jestem kandydatem rządu jestem kandydatem wszystkich ! Pozdrawiam Marcin184 !

9:02    22.02.2015
Prezydent w poranku po wyborczym pogratulował zwycięzcom:
Moi drodzy,
serdecznie gratuluję wszystkim kandydatom na stanowisko Prezydenta Republiki Zapytaj! Uzyskaliście bardzo dobre wyniki i powinniście być z nich dumni.

Panie Marcinie i panie Thatcher, jeden z was już za tydzień będzie prezydentem elektem. Spadnie na was ogromna odpowiedzialność za nas, naród. Oby ten, który zostanie wybrany przez nasze społeczeństwo godnie reprezentował naszą wspaniałą Republikę na arenie międzynarodowej. Raz jeszcze gratuluję!


0 komentarze:

Prześlij komentarz