sobota, 6 grudnia 2014

Odejście Patrixa2009!!


Patrix2009, były premier, marszałek , minister kończy karierę polityczną. Wycofał również swój komitet z wyborów uzupełniających. Wygłosił takie oświadczenie
Szanowni państwo!
Moja dotychczasowa kariera, mimo że zawierała wiele krętych dróg, zakrętów i niebezpiecznych skrzyżowań, była w miarę stabilną funkcją. Przez ostatnie 2-3 lata pełniłem najwyższe funkcje w Republice Zapytaj. Najwyraźniej słusznie, gdyż zawsze dostawałem w zamian za to mandat zaufania od obywateli. Dziś jednak kończy się pewna era, w moim przekonaniu nie tylko dla mnie. Wiem, że moje orędzie wygłaszane i transmitowane jest za pośrednictwem największych jednostek mediów na Zapytaj; Kończąca się era, mam nadzieję, jest tylko jednym z pierwszych promieni lepszego parlamentu i władz Republiki Zapytaj. Nie kieruję tego jakże do żadnego ugrupowania czy personalni; Ta era kończy się, bo nie będzie już w niej mej postaci. Wiem, że moich odejść było już kilka, ale nigdy nie były na taką skalę. Wiem, że jako lider ugrupowania pozaparlamentarnego, ale nie z powodu nie wejścia do niego, a po prostu wznowienia prac w trakcie kadencji. Przeżyłem tu wiele wspaniałych chwil, wiele porażek i sukcesów, ale jak wszystko, muszę czy musi się wszystko skończyć. Jako w moim przekonaniu pewien autorytet zostawiam wam jedną radę: Nigdy nie dajcie się wrednym manipulatorom, pragnącym zawładnąć Sejmem Republiki Zapytaj. Kończę swoje przemówienie nieco lepszą wiadomością, że kończę z Republiką Zapytaj, ale nie kończę z Zapytaj. Będę stale i aktywnie udzielać się w kategorii PiR i Wybory tak, aby odzyskać straconą przez Sejm Republiki Zapytaj pozycję. Ponadto wycofuję Liberalnych Demokratów z wyborów uzupełniających. Moim głównym powodem odejścia jest brak większego zainteresowania tą instytucją. Straciłem entuzjazm wobec takiej struktury sejmu, jak i zasiadających nich postaciach.

4.12.2014

0 komentarze:

Prześlij komentarz